torsdag 7 april 2011

Torsdag 7/4

God kväll!

Torsdag är lika med tidig morgon, gympa i Karlskoga, frukost med gänget, till postboxen för att hämta KAPRO Invests post. Därefter tänkte jag först åka och byta däck, men eftersom jag skall upp till Sälen får det vänta tills jag kommer hem igen. Tog en sväng till Övre Trädgårdsgatan, men där var ingen hemma, så jag fortsatte till Tedenrud. Idag var även Kristina hemma så det blev kaffe till tre.

På väg till Rotary ringde en sköterska från Karlstad och sa att det var en kallelse på väg. Jag skall träffa läkaren på strålningsavdelningen den 14:e. Här går det undan. Innan dess skulle hon också skicka ett brev med information.

På vägen hem åkte jag förbi KPMG och lämnade in ett par pärmar med underlag för bokslut och deklaration.

I januari skickade jag in en vinstlott på ett presentkort. Eftersom det inte hade kommit något för någon vecka sedan skickade jag ett mail och idag dök det upp.

Kvällen har helt ägnats åt ishockey. Idag gick matchen till förlängning och i femte perioden fick Skellefteå in vinstpucken och vann med 3-2. Således 1-1 i matcher.

God natt!

Inga kommentarer: