fredag 12 augusti 2011

Fredag 12/8

God Kväll!

En kylig morgon, men solig och fin. Började dagen med att fylla en tvättmaskin innan det var dags för frukost och tidningar.

Efter att ha hängt upp tvätten var det dags att gå på fönstret. Nu är det målat och vitt.

För övrigt har det varit en lugn dag och jag har stannat på hemmaplan hela dagen. Fick telefon från Tedenrud, men just nu har jag en väldigt dålig linje, så jag fick ringa upp med mobilen för att kunna prata. Gick in på Telias hemsida och skulle felanmäla, men jag hade tydligen redan gjort det för det stod att det var anmält. Man kan ju fråga sig varför det har blivit så för.....t  svårt att få åtgärdat nu för tiden.

Nu flyttar jag över till TV-fåtöljen.

God Natt!

1 kommentar:

Telia Kundservice sa...

Hej!

Jag heter Fredrik och jobbar på Telia Kundservice.

Det låter inte bra med en dåligt fungerande telefon. Om du vill att jag kikar på det så får du mer än gärna kontakta mig via länken nedan.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Med vänlig hälsning
Fredrik Rasmusson, Telia Kundservice
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515