fredag 19 augusti 2011

Fredag 19/8

God Kväll!

Efter en lugn morgon med frukost och tidningar var det dags att göra sig i ordning för resa till Västerås. Jag hade sagt att jag skulle komma vid 2-tiden, så det var ju inte så brått. Först måste jag ta en tur till Filipstad för att hämta ut ett piller på apoteket som jag såg var slut samt lite små inköp.

Jag började med apoteket. Där var det en kassa som det hände något i. De övriga var tomma eller också stod det helt still, detta trots att det var ganska många köande. De övriga ärendena blev snabbt avklarade. Svängde förbi hos Susanne med tidningar till Sten-Åke. Sedan var det full rulle hemåt för packning och iväg.

Kom iväg ca halvtimmen senare än jag tänkt. Resan flöt på bra och jag kunde stiga in i stugan 15 minuter försenad. Blev mottagen med lunch.

Ligger här i natt för att i morgon fortsätta till Älvkarleby och kusinträffen.

TV:n väntar samt lite mat, igen.

God Natt!

Inga kommentarer: