måndag 15 augusti 2011

Måndag 15/8

God Kväll!

Då var det den 15:e och ett nytt försök på Vårdcentralen. Var där klockan 8 och fick slangen utdragen. Iväg
och köpte lite färskt bröd till frukost, räknade med att min besökare inte hunnit äta så tidigt. Mina aningar stämde.
 Efter frukosten gick vi ner till sjön. Gudrun var tvungen att lukta på blommorna på nervägen. Nu har vattentemperaturen sjunkit till under 20 grader, så nu känns det som att hösten är här. Som tur var hade vi tagit med nyckeln till båthuset för det kom en regnskur, när vi var där nere.

Klockan 14 var jag tillbaka på Vårdcentralen. Trots att jag pressat och gjort allt för att få igång cirkulationen, gick det inte. Det var bara att konstatera att det blev en ny slang och kran. Läkaren var inte där, men han kommer att ringa mig när han är tillbaka. Det troligaste är väl att jag får en remiss till urologen i Karlstad. Ja, fy fan, det är inte roligt alla gånger att vara karl.
När Gudrun kom igår hade hon med sig kräftor. Det fick bli maten i kväll.

Jag känner mig lite frusen i kväll, så det får bli tidigt sänggående.

God Natt!

Inga kommentarer: