onsdag 3 augusti 2011

Onsdag 3/8

God Kväll!

Kvart över åtta startade jag dagen på vårdcentralen. Det var dags att ta bort katetern, som jag hade haft två veckor efter strålningen + ett par veckor dessförinnan. Det var snart gjort och så fick jag en tid klockan 14.00 för att scanna och se om jag lämnade ifrån mig allt.

Tog vägen förbi ICA och köpte med några färska frallor till en andra frukost. Sedan var det som vanligt dags för Gudruns förmiddagsbad i det 25-gradiga vattnet. Annars tog vi det lugnt. Jag med sekatören i handen och hon rafsade i rabatterna.

Tillbaka till vårdcentralen visade det sig att det inte var bra och det innebar att det åkte in en kateter igen. Nu blir det ett nytt försök den 15:e. Det är ju ganska bekvämt, det är bara att öppna kranen, när man tycker att det är dags.

När vi kom hem igen hade det kommit några regndroppar, men annars var det fint och det fick bli hallonbuskarna, som efterrätt, efter den sena lunchen.

God Natt!

Inga kommentarer: