måndag 29 augusti 2011

Måndag 29/8

God Kväll!

Klockan 8.00 var det dags att dra katetern igen och göra ett nytt försök. På hemvägen köpte jag med mig färskt frukostbröd, som jag kunde bjuda mina gäster på när jag kom hem lagom till deras frukost. Jag hade också fått önskemål om att avskedslunchen skulle anordnas av mig. Därför handlade jag även detta samtidigt.
Här är vi samlade för avskedslunchen.
Vi hade bestämt att lunchen skulle bli 12:30 eftersom jag skulle tillbaka till vårdcentralen 14:00.

Jag gjorde det lätt för mig och hade valt en säker rätt, laxfiléer i ugn med pressad potatis.

Klockan 14:00 infann jag mig på vårdcentralen och resultatet blev det vanliga. Hur jag än försökt kommer det inte en droppe. Det var bara att plocka in en ny igen. Nu hade läkaren semester, men han ringer mig när han kommer tillbaka. Då blir det säkerligen en remiss till Karlstad och hyvling.

När jag kom tillbaka hade samtliga besökare gett sig iväg. Efter lite diskning och dammsugning är allt som vanligt igen.

Under kvällen såg jag Maestro, ett ganska trevligt program.

God Natt mina vänner!

Inga kommentarer: