söndag 11 december 2011

Söndag 11/12

God Kväll!

Lite jobb med att plocka ihop årsmötesprotokoll och veckoschema för Sälenhuset. Måste postas före 13.00 för att komma fram till på måndag.

Under eftermiddagen var jag, tillsammans med övriga grannar, bjudna till Höglin/Jutendahl på lussekaffe. Vi hade några trevliga timmar tillsammans.
Gårdagens recept, som Susanne önskade. Jag använde creme fraiche, vilket jag alltid har hemma tillsammans med grädde och smör till matlagningen. Kanske därför jag har ökat i vikt.

Såg på text-tv att Bofors hade ledning med 3-0 mot Troja/Ljungby i tredje perioden. Nästa gång jag tittade hade matchen slutat med förlust 4-3. Troja hade gjort sina fyra mål under de sista fem minutrarna. Hur kan, och får sådant hända?

God Natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

Tack för receptet. Det skall jag pröva under veckan. Kram