måndag 5 december 2011

Måndag 5/12

God Kväll!

Endast tre deltagare på gympan idag. Då blev det ett tufft pass med halva tiden i spinningsalen och den andra delen med styrketräning med hantlar och gummiband samt avslutning med magträning.

När jag kom hem blev det tredje frukosten denna morgon eftersom Gudrun hade kokat kaffe precis lagom. När vi avslutat den gemensamma frukosten packade Gudrun bilen och begav sig hemåt.

Jag körde igång med arbete för Invest. Det hade blivit liggande ett tag och det fanns fakturor att ta hand om.

Efter lunchen satte jag mig i en fåtölj och slumrade till. När jag vaknade till medvetande igen var backen vit av ett tunt snötäcke.

Under kvällen har jag sett matchen Färjestad - HV71. En jämn match som Färjestad vann med 3-1, sista målet i tom bur.

God Natt!

Inga kommentarer: