lördag 3 december 2011

Lördag 3/12

God Kväll!

Strax efter 12 kom jag på att jag kanske skulle åka till apoteket och hämta ut spruta med bromsmedicin som jag skall ha på torsdag. Det är ju inte säkert att den finns hemma. Det var dock inga problem, det fanns och nu är det bara att åka till vårdcentralen och få min kvartalsspruta.

Jag hade fått en inbjudan till konsert på Karlstad CCC idag. Vi åkte dit, Gudrun och jag. Vi var i god tid och tittade runt i den höga byggnaden.

Klockan 19 körde de igång. Det var verkligen full fart. Det var en afrikansk grupp samt Triple & Touch som höll i det. Deltog gjorde också Gladys del Pilar. På scenen hade man också en stor kör, måste varit hundratals, med elever från olika skolor i Karlstad med omnejd.

Efter en timma var det paus då vi bjöds på snittar och förfriskningar. Sedan var det full fart igen fram till 22.00.

Det var en trevlig kväll med fart och fläkt.

God Natt!

Inga kommentarer: