lördag 31 december 2011

Lördag 31/12

God Kväll!

En fin Nyårsafton med soligt och lite kyligt väder.

Under dagen tog vi en tur till ICA för att köpa det som jag glömde igår. Stannade till hos Sten-Åke och Susanne och fick eftermiddagskaffe tillsammans med dottern, som kom förbi.
Gudrun tar årets sista bubbelbad. Jag fick nöja mig med bubblorna i glaset.
 En stor del av dagen gick åt till matlagning. Vi började med Toast Skagen.
 Som varmrätt blev det nötstek med Parmesanpotatis och en helsikes god sås.
 Till dessert blev det pannacotta med en spegel av egenhändigt plockade blåbär från tomten.
 Kvällens genomgående dryck från förrätten till tolvslaget.
Till sist hälsar Gudrun och jag alla mina läsare ett riktigt Gott Nytt År!

God Natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

Gott Nytt År ! Vi får hoppas att vi alla får ett underbart år 2012. Kram Susanne