onsdag 21 december 2011

Onsdag 21/12

God Kväll!

Susanne ringde under förmiddagen och frågade om jag skulle följa med till Karlskoga på shoppingtur. Nu hade Elisabeth och jag sedan tidigare bestämt att vi skulle äta lunch tillsammans när Sofia, Elisabeths dotter, hade kommit hem från Stockholm. Nu var hon hemma sedan gårdagen och onsdagen passade bra. Det fick bli ett besök på Thairestaurangen.
Mor och dotter på restaurangen.

Efter måltiden önskade Elisabeth gå till Erikshjälpen och handla några böcker. Det var första gången jag var där och blev förvånad över att det var så mycket folk.

Eftermiddagen avslutades hos mig med kaffe och lussekatter. En trevlig eftermiddag var till ända.

Fick ett meddelande om att min bil var klar att hämta, men det får bli efter gympan i morgon.

God Natt!

Inga kommentarer: