torsdag 15 december 2011

Torsdag 15/12

God Kväll!

Idag var det återigen ett stenhårt pass på gympan. Efter uppvärmning, 45 minuter spinning, och därefter 30 minuter med skivstång och hantlar samt magträning. Inte kan man tro att pensionärer skall behandlas på detta sätt.

När jag åkte på Centrumleden mot posten, stod det en kvinnlig polis på vardera sidan om vägen och stoppade alla bilister. Det var nykterhetskontroll.

Efter posten åkte jag en sväng till Marina, som var ledig. Eftersom vi hade julbord på Rotary åkte jag dit ganska tidigt. Det passade bra eftersom Marina skulle iväg en sväng till jobbet.

Trots att jag höll efter ganska bra med maten blir man lite däst och slö efter måltiden. Det märkte jag när jag kom hem och satte på TV:n för att titta på skidskytte. Jag slumrade till i fåtöljen nästan omgående, men nu är jag pigg som en mört.

Nu får det bli lite nyheter och "Debatt".

God Natt!

Inga kommentarer: