söndag 25 december 2011

Söndag 25/12

God Kväll!

Tänk, vilket juldagsväder vi har! När jag lämnade Karlskoga i kväll var det 6 grader plus och regnväder.

Dessförinnan hade jag hunnit med en hel del. Under förmiddagen tittade jag på filmen "Jägarna 2". Det gjorde att jag fick lite bråttom när det var dags för färd till Karlstad och lunch med Åsa och familj. Hann dock stanna till och lämna ett par biljetter till Sten-Åke för tisdagens Boforsmatch.
 Här är familjen Arvidson samlad runt matbordet.

Efter ett par timmar i Karlstad var det Karlskoga nästa, där det vankades eftermiddagskaffe.
 Emelie försvann ganska snart med pojk- och flickvän till Kupolen för dans.
 Eddie med dottern Jennifer. Kan upplysa om att det är inte öl i flaskan utan julmust från Mora Bryggeri.
Här har mamma hamnat bredvid dottern. Hon har tydligen svårt att hålla benen under bordet, dottern alltså.

Under kvällen har jag hunnit med "Stjärnorna på slottet" och "Morden i Midsomer".

God Natt

Inga kommentarer: