torsdag 29 december 2011

Torsdag 29/12

God Kväll!

Idag har det varit en riktigt lat dag. Skyller på att jag satt uppe och tittade på juniorkronornas match mot Schweiz.
Det blev lite plock och en tvättmaskin vid sidan om tidningsläsning.

Stefan ringde igår och talade om att de skulle fira Emma i dag, en dag före hennes födelsedag. Carina skulle arbeta under fredagen.

Jag åkte dit till klockan 16.00. Förutom jag var Carinas mor och far där. Det blev ett helt fat fullt med hembakat och även hembakad tårta till kaffet. Födelsedagskalaset avslutades med ett fyrverkeri.

Det har blivit lite skidor på tv:n, men jag missade skidskyttet. Hann bara se prisutdelningen, men det kommer mer. Under kvällen har jag tittat på programmet med kungafamiljen. Det finns säkert något passande under kvällen.

God Natt!

Inga kommentarer: