tisdag 20 december 2011

Tisdag 20/12

God Kväll!

När jag vaknade i morse hade jag något som jag inte haft på länge, träningsverk. Det märktes att vi hade fått använda andra muskler än vanligt på gympapasset. Det kändes att sätesmuskeln hade fått sig en rejäl körare.
 Det skall bli skönt att få lämna tillbaka hyrbilen, en Opel Astra, och få tillbaka min bil. De senaste 25.000 milen har jag kört med 4-hjulsdrift och det märks tydligt att 2-hjuls inte är det samma trots att det knappt finns någon snö.

När jag var i Filipstad tittade jag in hos Sten-Åke, eftersom jag såg bilen när jag åkte förbi. Han borde vara på jobbet, men det visade sig att han tagit ledigt denna veckan. Nu fick jag smaka på hans egentillverkade knäck och måste ge honom väl godkänt. Det blev även kaffe och pepparkaka samt också lussekatt, när dottern kom in och rensade frysen.


Under kvällen fick jag besök av yngsta dottern, som varit i Filipstad och hämtat Viktor, som varit hos sin far ett par dagar.
Amaryllisen, som Gudrun hade med sig för ett par veckor sedan har börjat slå ut.

God Natt!

Inga kommentarer: