lördag 24 december 2011

Lördag 24/12

God Kväll!

Idag hade mina döttrar planerat att jag skulle följa med dem till Karlstad och fira julaftonen med deras mor, min gamla ex fru, Rose-Marie.

Från Filipstad delade vi in oss i två bilar. Eftersom Sofie skulle börja jobba klockan 19.00 åkte hon med mig. Jag hade räknat med att åka hem före de andra.

Vi blev bjudna på ett julbord, som Linus, Rose-Maries son, och Eva, hans fru, hade gjort iordning tillsammans med värdinnan. Det smakade bra och som vanligt blev man mätt i överkant. Efter julklappsutdelning och kaffet var det dags för Sofie och mig att ge sig iväg och vi tackade för oss.

Tyvärr blir det inga bilder eftersom kameran låg kvar hemma på skrivbordet.

Jag får önska mina läsare en fortsatt God JUL!

God Natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

God fortsättning på julen för dig också. Tack för en trevlig dag. Kram