lördag 10 september 2011

Lördag 10/9

God Kväll!

Idag var dagen kommen då jag skulle till Bauhaus och hämta en byggställning i aluminium. Eddie mötte upp med kärra. Eftersom han hade lite andra ärenden att uträtta tog jag egen bil. Jag hade därför tid att gå igenom varuhuset och hitta lite andra bra inköp. När han kom, lastade vi paketen med tre våningars ställning, behövde egentligen två, men rätt vad det är ångrar man att man inte tog den översta också, därför blev det hela uppsättningen. Eddie skulle även besöka Jula, så då tog jag också den svängen. Även här hade de lite nödvändiga saker som lastades in i bilen.

Marina med döttrar var på Marieberg och efter att ha ringt dem samlades vi och åt gemensam lunch.

Sedan skildes vi för att åka åt varsitt håll. De andra skulle hem och lasta stolar och bord, som de lånat av mig, innan de fortsatte till Nykroppa.

Marina, som hade sin födelsedag, blev uppvaktad till kaffet. Tårta hade de tagit med själva.

Nu är det bara att hoppas att det blir fint väder, så att man kan prova den nya ställningen innan man går i ide.

God Natt!

1 kommentar:

Marina sa...

Tack för allt pappa! Kram