torsdag 8 september 2011

Torsdag 8/9

God Kväll!

Torsdag, och upp med tuppen för att åka till gympan i Karlskoga klockan 7:00.

Efter träningen blev det visit hos Tedenrud för ytterligare en kopp kaffe.

På Rotary var det Karlskoga-Tidningens chefsredaktör som berättade om tidningens framtida utveckling. Eftersom man kan få alla stora nyheter på många sätt var hon inne på att man skulle satsa mer på de små lokala nyheterna.

Gjorde en tur till bokhandeln för inköp av en speciell bok, som också fanns i lager.

Det var ett fint eftermiddagsväder när jag kom hem och jag bytte om för att börja röja upp med röjsågen. Innan jag körde igång kom jag ihåg att jag under förra året hittade kantareller, där jag tänkte köra.
Jag gick dit och resultatet ses i skålen. Det får bli något med kantareller i morgon. Resultatet blev i alla fall att jag avstod röjning och skjuter upp det till i morgon.

Under kvällen ringde USA-brodern och talade om att de var lyckligt tillbaka i Anaheim. Nu skall jag fortsätta att titta på lite TV. som jag höll på med när han ringde.

God Natt!

Inga kommentarer: