söndag 11 september 2011

Söndag 11/9

God Kväll!

Strax före 10:00 anlände jag till Filipstad för att plocka upp Sofie för resa till Karlstad. Vi skulle representera släktingarna från Filipstad då  Åsas och Markus son, Erik, skulle namngivas.
 Här tar namngivningen sin början, som genomfördes av farfadern till Erik.
 Efter procedurens genomförande var det dags för såväl smörgåstårta som vanlig tårta.
 Åsa med sin son.
 Hela familjen Arvidson samlad.
Här har de närmast berörda samlats.

Före Moraeus program på TV gjorde jag lite mat med kantareller enligt tips från Gudrun.

Jag smörstekte kantareller och fyllde på med grädde och 1 pkt stekt bacon och en stor gul lök. Det smakade bra tillsammans med en smörgås. Eftersom jag inte kunde äta allt blir det spagetti och resterna till lunch i morgon. Jag tror nämligen att det blir bra tillsammans. Som dessert blev det en stark kopp kaffe gjord i den nya maskinen.

God Natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

Kul att få se lite bilder från dopet. Känns nästan som att vara med när man har sett er iallafall. Kram