söndag 18 september 2011

Söndag 18/9

God Kväll!

Det klara fina vädret hade helt försvunnit när jag gick upp i morse. Istället har det varit en gråmulen dag med lite regnstänk mest hela tiden.

I förmiddags åkte jag till Karlstad för att gratulera Julia, som fyllde sju år häromdagen. Efter ett par timmar med kaffe och födelsedagstårta återvände jag till Nykroppa. Eftersom de skulle ha ett barnkalas lite senare var det bäst att försvinna i tid.

Under eftermiddagen följde jag med Sten-Åke till Karlskoga och tittade på träningsmatchen mellan KHC och Vänersborg. KHC fick stryk med 4-2 efter en mindre bra match. Den förra matchen jag såg var betydligt bättre. Skall de ha chans till en bra placering i serien får de allt bättra sig ett par snäpp.

Nu skall kvällen avslutas med TV-tittande. Börjar med Moraeus och hans musikerkompisar.

God Natt!

Inga kommentarer: