tisdag 13 september 2011

Tisdag 13/9

God kväll!

Idag har det varit ett tråkigt väder. Det har blåst och det har småregnat mest hela dagen. Pratade med Stefan och enligt honom var det ett väldigt blåsväder i Kristinehamn, verkade betydligt kraftigare än här.

Jag har mest gått och plockat hela dagen. Det fick bli en tvättmaskin, det blir ju mer tvätt nu när träningen är igång. Lite strykning och jag putsade ett par fönster, trots blåsten. Var ute i garaget och rensade undan en del, men det finns mer att göra. Nu kan jag i alla fall köra ut 4-hjulingen utan att behöva flytta på något.

Fick fakturan från Bauhaus på ställningen via internet. Jag hade fått 7% rabatt utan att behöva diskutera priset.

Tänkte ett tag åka och se träningsmatchen Bofors-Mora, men när det var dags, stannade jag trots allt hemma. Såg att Bofors hade vunnit med 2-0.

Lite nyheter, sedan tror jag att det blir sängen med en bok.

God Natt!

Inga kommentarer: