måndag 26 september 2011

Måndag 26/9

God Kväll!

Idag var det ett hårt pass på gympan. Carola hade varit på kurs och fått lite nya idéer om magträning, så det körde hon hårt med.

På hemvägen köpte jag med lite kaffebröd till förmiddagskaffet. Efter den gemensamma kaffetåren packade Gudrun och begav sig hem till Västerås.

När jag blev själv igen bytte jag om och tog ett pass med röjsågen och därmed är jag helt färdig med allt utom baksidan. Blir det fint väder har jag ungefär en vecka där, såvida jag inte utvidgar området, som jag kör rent. Det går att hålla på hur mycket som helst, men jag har lite annat som jag också bör åtgärda.

Med posten kom kallelsen till onkologen för första besöket efter strålningen. Det är nu jag kommer att få veta hur det hela har gått. Först skall jag till labbet och ta en massa rör med blod innan det är dags för undersökningen den 12:e.

Jag började mata fåglarna för en vecka sedan och idag var jag tvungen att skaffa mer mat. De har redan ätit upp 4 kg solrosfrö och ca 2 kg jordnötter. Det blir en dyr vinter! På hemvägen tittade jag in hos Susanne. Samtidigt kom den lilla dottern på besök och där blev jag sittande i flera timmar.

God Natt!

Inga kommentarer: