tisdag 6 september 2011

Tisdag 6/9

God Kväll!

Idag har det varit en hel arbetsdag. Kanske lite sen start efter frukosten, men då blev det först en tvättmaskin, fortsatte med att lägga in betalningar för mig privat och också Invest. Gjorde också månadens skattedeklaration. Sedan fortsatte jag med gårdagens fönsterputsning, så nu är alla fönster på nedervåningen klara. Det låter kanske inte så mycket, men varje fönster har fyra sidor, så det tar sin tid. Dessutom skall det torkas rent runtom och blommor skall ansas.

När jag var på Bauhaus igår köpte jag med tätningslister. Det var behövligt. Vissa fönster har mycket dåliga lister. En del är så torra så det är bara pulver som faller bort då jag tar med en trasa. Jag har bytt på en del, men jag får ta fler senare.

Just nu har jag sett första halvleken av San Marino-Sverige. Ställningen 0-0, trots att det är ett dåligt lag de möter. Chanser har funnits, men det blir inget av det. Nu skall jag se om San Marino orkar hålla emot även i fortsättningen.

God Natt!

Inga kommentarer: