lördag 17 november 2012

Lördag 17/11


God Kväll!
 
Efter att ha gjort en lätt städning åkte jag till Filipstad för lite inköp. Gudrun skulle komma från Västerås, men jag räknade med att hon skulle dyka upp på sin vanliga tid. Jag hade aktiverat larmet när jag åkte och hon hann in innan jag anlände och utlöste larmet. Jag kom några minuter efter henne och då fick Securitas kontakt med mig. Nu blev i alla fall larmet kollat och jag fick klart för mig att det fungerar.
 
Vid 16-tiden åkte vi till Filipstad för att uppvakta Sofie på 25-årsdagen. Hon fyller visserligen inte förrän på måndag men hade sin släktfest idag.
 Mellan mat och kaffe diskade födelsebarnet.
 Några av gästerna samlades i köket och tittade på.
 Lille Viktor föredrog en film på TV:n.
 Nu är det dags för Sofie att öppna sina paket.
Här har hon tavlan "Strålande ljus", som hon fick av sin pojkvän. Det är hennes tredje tavla av samma konstnär.

God Natt!

Inga kommentarer: