torsdag 15 november 2012

Torsdag 15/11

God Kväll!
 
Idag blev det en halvtimmes sovmorgon eftersom vi inte började gympan förrän halv åtta. Eftersom Tedenrud hade meddelat att han inte var hemma under förmiddagen fick jag hitta på något annat under min väntetid till Rotary. Jag åkte förbi hos Marina, men där var ingen hemma. Eftersom Ö&B snart skulle öppna åkte jag dit. Där brukar finnas något man kan hitta. Idag blev det en ljusslinga, som jag skall ha till kommande adventsgran. Den som jag har sett ut är högre än fjolårets och därför köpte jag, som jag tror, en längre slinga. Om inte, kan jag använda båda.
 
På Rotary hade vi besök av ekonomichefen på Bharat, Kilsta som berättade om företaget.
 
Jag hade två biljetter till tradjazz på Pärltuppen. Eftersom Gudrun sitter i Västerås och hostar och fräser hade jag en över. Ringde minsta dottern någon timme innan jag skulle åka. Hon skrattade när jag frågade om hon skulle med. Hon vågade nog inte säga nej, men jag tror faktiskt att hon uppskattade underhållningen. Jag tror att hon fick känna sig yngst bland publiken.
 
God Natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jo det gjorde jag :) tack för en trevlig kväll /Kram