söndag 4 november 2012

Söndag 4/11

God Kväll!

Vid halvtiotiden lastade jag bilen för resa till Västerås. Gudrun hade önskat mig tidigare, men eftersom hennes son med familj skulle komma under lördagen och ligga över tyckte jag att det skulle bli för trångt. Stannade till vid Birgit, som höll på med löv i trädgården. Hon frågade vad jag hade haft för fest förra helgen, eftersom jag inte fyller år nu. Man kan säga att jag är lite bevakad. Hon tyckte också att det var konstigt att det inte var en enda bil. Hon hade vävt en julmatta i rött och blått, om någon är intresserad.

Precis lagom till lunchen anlände jag och fick en god lax tillsammans med de övriga innan de packade ihop för ytterligare ett besök innan de återvände till Stockholm.

Nu återstår TV-tittande innan denna dagen har gått till ända.

God Natt!

Inga kommentarer: