söndag 18 november 2012

Söndag 18/11

God Kväll!

Idag har det varit en sådan dag då inget har hänt. Det har bara varit frukost, lite skidsprint och lunch, som jag gjorde när Gudrun ägnade sig åt läsning. Idag blev det falukorv i ugn med potatismos.

Lite sent bestämde vi oss för att åka till Karlskoga och titta på KHC-Hallsberg. Vi kom in i hallen när matchen pågått ungefär 10 minuter. Gudrun skulle posta ett brev, men det kunde vi gjort senare eftersom sista tömning var 13.00. Det stod 2-0 när vi kom och de spelade bra. I andra kom de ut med ett, enligt mitt tycke, betydligt sämre spel. De vann i alla fall matchen med 4-1. De har tidigare gjort ett par sämre matcher så det var på tiden med en vinst igen.

I kväll har det varit "Morden i Midsomer". Det är ett av Gudruns favoritprogram. Jag tycker det är för långsamt. Trots att jag slumrat till då och då har jag klart för mig hur det hela avlöpte.

God Natt!

Inga kommentarer: