tisdag 20 november 2012

Tisdag 20/11

God Kväll!

Nu kommer födelsedagarna tätt. Idag är det Gudrun som gratuleras.

Idag satt vi länge vid frukosten efter gympan. Det var bra eftersom jag skulle till ÖoB och köpa en ljusslinga till Birgit. Affärerna öppnar ju inte förrän 10.00

När jag kom hem gick jag ner med slingan och där blev jag sittande en god stund eftersom jag var tvungen att dricka kaffe innan jag gick hem och fixade lite lunch.

Under kvällen blev det hockey i Karlskoga. Denna gång tillsammans med Elisabeth. Det var inte någon av de bästa matcherna, men BIK lyckades i alla fall vinna över Malmö. Efter full tid stod det 2-2. Förlängningen blev mållös och matchen avgjordes på straffar där BIK var enda laget som fick in en straff inför lite drygt 2000 åskådare.

God Natt!

Inga kommentarer: