tisdag 27 november 2012

Tisdag 27/11

God Kväll!

Ett gympapass i den gamla stilen, step, aerobic och gummiband.

När jag kom hem i det trista regnvädret med inslag av snö körde jag en tvättmaskin för att göra något vettigt.

Sen eftermiddag ringde jag Lotta och hörde om hon skulle med på matchen BIK-Leksand. När jag kom till rondellen i Karlskoga var det en väldig trafik till Nobelhallen. Från rondellen till infarten tog det längre tid än att köra från Gelleråsen. Trots att jag var tidigt ute fick jag parkera långt bort på träningsplanen. Senare fick vi höra att publiksiffran var 3834.

Leksand började bäst i första perioden och tog ledningen med 2-0. I den andra var det ganska jämnt och den slutade också 1-1. I den tredje var BIK bäst, men kom inte närmare än till 4-3 för Leksand.

Vägen hem var moddig och det regnade hela vägen. Från Storfors var vägen ren utan snömodd, men det skall tydligen komma snö i natt enligt väderrapporten.

God Natt!

Inga kommentarer: