måndag 19 november 2012

Måndag 19/11

God Kväll!

Grattis till Sofie på hennes 25-årsdag!

Efter att ha fått en tidig lunch packade Gudrun bilen och vände mot Västerås. Dessförinnan hade hon fått med sig granris till krukor och balkonglådor.

Birgit ringde och ville ha hemköpt en ljusslinga, som hon skall ha till sin adventsgran. Hon hade fått en gran, men grenarna var så veka att de böjde sig när hon monterade vanliga ljus. När Birgit gör något är det noga. Hon vet att jag skall till Karlskoga på gympa i morgon.

Idag har jag beställt julbord på Stallet i Lunedet, som vanligt.

Jag tänkte även beställa en 12-meters flaggstångsgran med 1200 ljuspunkter, men den var tillfälligt slut i lager så jag avvaktar till den kommer in igen. Då hinner jag tänka igenom beslutet eftersom de levererar från den 3:e december.

God Natt!

Inga kommentarer: