tisdag 6 november 2012

Tisdag 6/11

God Kväll!

Gympamorgon med enbart tre deltagare. Det skulle vara förbud mot golfresor och liknande.

När jag kom hem gjorde jag klart bokföringen för Invest t.o.m september. Därefter var det dags för lunch. Idag fick det bli bruna bönor och, eftersom jag inte hade fläsk hemma, ett par stekta kasslerskivor. Bönorna var också lättlagade eftersom jag fuskade med en korv bönor.

Vid tretiden åkte jag in till Museet Kvarnen för att få lite information. Jag har vid ett svagt ögonblick lovat att ställa upp med att arbeta någon helg och till söndag är det dags för första passet. Jag fick ut nyckel, larmkod och uppgift om var alla el-knappar och dylikt finns. Eftersom nuvarande utställning har pågått någon vecka och det är fars dag på söndag tror jag att det blir en lugn dag. Får väl ta med mig I-paden för att fördriva tiden.

Efter ett besök på ICA tog jag vägen förbi hos Susanne. Där blev jag sittande och efterhand fylldes huset med hemvändande Sten-Åke från arbetet samt Simon, Stefan och Sofie. Givetvis kaffe innan jag återvände hemåt.

God Natt!

Inga kommentarer: