måndag 12 november 2012

Måndag 12/11

God Kväll!

En strålande dag med sol. Något man ser mera sällan nu för tiden.

Idag är en sådan dag då man funderar på vad man egentligen gjort, den har bara försvunnit.

Tänker man efter har det blivit en del smått. Började med att gå ner till Ingegerd Höglin. Jag hade fått med mig en affisch från Kvarnen om en amatörutställning i januari, som jag skulle sätta upp. Eftersom jag visste att Ingegerd var med i en konstgrupp tänkte jag att det var bättre att lämna till henne eftersom det då hamnade hos de som kunde vara intresserade.

Sedan blev det strykning av skjortor och lite plock i trädgården. Klippte ner en del gamla vissnade blommor och planterade lökar, som Gudrun hade haft med sig.

Under kvällen har det blivit lite tittande på Fotbollsgalan samtidigt som jag följt BIK:s match mot Oskarshamn borta. Efter andra perioden hade BIK ledning med 3-0. I tredje dröjde det inte länge förrän Oskarshamn hade reducerat till 2-3. Då började man fundera, men BIK höll tiden ut och vann matchen.

God Natt!

Inga kommentarer: