fredag 18 februari 2011

Fredag 18/2

God kväll!

Vinterkylan bara fortsätter. Jag tycker att det borde vara nog nu. Trots allt var det en relativt fin dag och för att komma ut ett tag körde jag plogen och justerade snökanterna.

Annars har det varit en lugn dag med tidningsläsning till frukosten. På fredag och lördag får jag numera även Dagens Industri, så det går åt en del tid för att läsa igenom allt.

Lunchen blev som vanligt inne i Filipstad, denna gång blev det strömming med mos. När jag satt där ringde min bankkontakt, men jag svarade inte utan ringde upp honom när jag kom hem. Han meddelade att han hade skickat iväg programmet för resan till VM-femmilen i Oslo. Jag förvarnade honom om att jag eventuellt måste avstå beroende på när jag skall opereras.

Ikväll har jag , tillsammans med Elisabeth, varit och tittat på matchen mellan Bofors och serieledarna Växjö. Bofors fick stryk med 3-2, men kunde lika gärna ha vunnit eftersom de gjorde en bra match. Det lilla flytet saknades. Även denna gång var det ovanligt lite publik, endast 1018 personer.

God natt!

Inga kommentarer: