söndag 6 februari 2011

Söndag 6/2

God kväll!

En fin dag, men trots det blev det mycket sittande framför tv:n för att följa dagens sport. Mellan inslagen hann jag dock med att vattna och ansa blommorna samt ta lite dammsugning med den batteridrivna.

Under förmiddagen ringde Morén. Han kommer att hämta mig till jobbet med Svenska Rallyt på lördagsmorgonen redan klockan 3.30. Något senare kom Långkvist med information och utrustning som jag skall ha. Totalt är vi ett 20-tal som som skall jobba från Kroppa IF.
Innan jag gjorde lunchen tog jag en promenad ner till sjön och sedan runt på vägarna på en timme för att få lite luft. Nere vid sjön är det nästan snöfritt, men uppe vid huset är snödjupet fortfarande runt halvmetern.

I kväll fick det bli en Wallanderfilm, Skulden. Närmast är det sängen som kallar.
God natt!

Inga kommentarer: