lördag 26 februari 2011

Lördag 26/2

God kväll!

Efter frukosten och mina tidningar startade jag färden till Västerås. Gudrun var barnvakt under fredagen i Stockholm, därför den sena starten. Räknade med att jag skulle höra damernas VM-tävling i skidor på radion. Hade på P4. När jag aldrig hörde något slog jag om mellan kanalerna. När jag kom till P3 gick utsändningen där och jag fick höra hur Marit Björgen just då gick i mål som segrare. Norge lyckades även ta bronsmedaljen. De svenska tjejerna var en bit bort. Hoppas att det går bättre för herrarna i morgon.

Under kvällen såg jag en film på 5:an om ett hundspann, som var mycket intressant. Jag vet inte om den hade verklighetsanknytning eller inte, men bra var den.

Sedan har det givetvis varit Melodifestivalen. Där kunde jag inte se någon bra låt. Tror att vinnaren kommer att vara bland de tidigare uttagna.

God natt!

Inga kommentarer: