onsdag 16 februari 2011

Onsdag 16/2

God kväll!

En tråkig dag vädermässigt sett. Det har inte varit mer än ca sex minus under hela dagen, men det har känts kallare eftersom det har blåst kalla vindar.

Under förmiddagen tog jag hand om tvätten samt plockade med mina papper. Det är inte klokt hur snabbt högarna växer. Passade också på att skriva ut färdig K4-blankett till kommande deklaration. Jag har lite aktier liggande på Aktieinvest sedan vi var med på Aktie-SM. Där får man ut färdig blankett, vilket är mycket smidigt, det är bara att skicka med blanketten vid deklarationen.

Under kvällen var jag och tittade på Bofors-Rögle. Det var en jämn match, men det var inget av lagen som gjorde någon toppmatch. Viasat var där och filmade så de hade ju kunnat skärpt sig. Matchen slutade 2-2 efter full tid och förlängning. Rögle tog extrapoängen genom att vinna på straffar. Det var säkert årets sämsta publiksiffra, endast 1012 personer.

Nu blir det snart sängen, så jag säger: "god natt!"

Inga kommentarer: