lördag 5 februari 2011

Lördag 5/2

God kväll!

Idag har det varit en vilodag. Saknade dock Karlskoga Tidning, kanske den kommer på måndag. Som tur är har jag ju fler tidningar så frukosten blev som vanligt. Utomhus har jag bara varit när jag slängt sopor och fyllt på fåglarnas matförråd. Nu verkar det gå bättre med talgbollar och nötter när det inte är så kallt. Domherrarna har visat sig igen och grönfinkarna, som jag inte sett på länge, är tillbaka.

Lunchen ordnade jag själv. Det fick bli Fylld lövbiff á la Prins Bertil till vilket jag gjorde Hasselbackspotatis.

Stefan ringde under förmiddagen och vi hade ett långt samtal. Senare på eftermiddagen kom han, Carina och Samuel på besök. De var på väg från hans far i Gammelkroppa och tittade in.

Under kvällen har jag växlat mellan melodifestivalen och mixstafetten i skidskytte. Nu skall jag se om jag kan hitta någon bra film eller kriminalare.

God natt!

Inga kommentarer: