måndag 11 oktober 2010

Måndag 11/10

God kväll!
Idag skulle min far ha fyllt 101 år.

Tidig morgon till Karlskoga och gympa. Efter passet och frukosten åkte jag till Granngården för att fylla på mat till fåglarna, som var helt slut. Det blev 20 kg solrosfrö och 5 kg nötter. Får se hur länge det räcker. Under den tid jag har matat dem nu har de gjort slut på 8 kg frö och 1 kg nötter. Nu är i alla fall automaterna fyllda. Jag träffade Erik Andersson. Vi var med i Wermlandsbankens styrelse på 80-talet.

När jag kom hem körde jag ett pass med röjsågen innan jag åkte till Filipstad och åt lunch. Passade samtidigt på att köpa med mig bensin och körde sedan ytterligare ett pass, så att jag blev klar med den sektionen som jag påbörjat. I morgon, om vädret tillåter, blir det ytterligare röjning.

I morse kände jag mig lite rosslig i halsen, men inte så mycket så att jag avstod från träningen. Nu skall jag ta en mugg varmt vatten med honung för att vara helt OK i morgon igen.
God natt på er!

Inga kommentarer: