torsdag 21 oktober 2010

Torsdag 21/10

God kväll!
Före gympan idag sms:ade jag och gratulerade minsta dotera, som fyller år.
Efter gympan bar det iväg till Marina, där jag hämtade lite beställda kläder, som Jennifer hade sålt för att samla pengar till skolresa. Jag tog med mig Emelie till hennes arbete, när jag fortsatte till Tedenrud för ett besök hos honom. Det var några veckor sedan jag var där senast. Idag hade han även sin fru, Kristina, hemma. Efter kaffe och trevligt umgänge var det dags för Rotary.

Idag var det en tjej från Nordea, som berättade en hel del om hur bra det var att använda kort istället för kontanter. Hon visade hur mycket det kostade att hantera pengar och hur många tillfällen det fanns för rån etc. Ämnet inbjöd till en livlig diskussion om för- och nackdelar.
När jag kom hem var det fint väder och nästan vindstilla så jag började att blåsa bort löv. På bilden har jag blåst gårdsplanen och den högra gräsmattan. Jag hoppas att det syns att jag inte varit på den vänstra ännu.

Ikväll har det hittills blivit lite tv-hockey och jag skall nu fortsätta att titta på Linköping-Djurgården.

God natt!

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack :)
kramar