söndag 24 oktober 2010

Söndag 24/10

God kväll!
Jag hade tänkt ta ytterligare en städdag, men avstod det, tar det på en vardag istället. Städade gjorde jag ändå, tog bort en massa gamla e-mail och liknande. När jag ändå höll på med datan gjorde jag de betalningar som fanns för Invest. Eftersom det är jag som gör listan på de nya Sälenveckorna passade jag på att uppdatera detta nu när det är färskt. Det skall med protokollet ut i god tid före årsskiftet.

Jag hade tänkt åka till Karlskoga och titta på Karlskoga HC, men när tiden närmade sig blev det mindre intressant. Jag tänkte på att det är ganska kallt att sitta där när det är ett fåtal personer. Såg senare på nätet att KHC hade vunnit med 6-1 och Sammy hade gjort två mål. Det fick bli finalen i Stockholm Open istället. Matchen vanns av Federer, som spelade mot Mayer, som hade slagit ut Söderling  tidigare.

Igår kväll, när jag kom hem fick jag tag på en ny bok, som var bra. Jag kunde inte sluta förrän efter klockan två. Nu tror jag att jag skall fortsätta med den för det verkar inte vara något speciellt på TV.
God natt!

Inga kommentarer: