måndag 18 oktober 2010

Måndag 18/10

God kväll!
Efter gympan idag åkte jag till Hans Lilja, som är utsedd som revisor för Sälenhuset, Jossi 41B. Själva revisionen tog inte så lång tid, men sedan var det givetvis kaffe och en del annat snack. Jag fick höra en hel del om hans arbete i Belgien under hans ungdomsår. Vi hade i alla fall en trevlig förmiddag innan jag begav mig till Nykroppa igen.

Eftersom jag inte kunde komma direkt från kaffebordet till lunchbordet fick det bli en sen lunch i Filipstad. Vädret gjorde att jag stannade inne. Det var blåsigt och råkallt och inte alls inbjudande.

Under kvällen har jag gjort något som jag inte gjort tidigare. Tittat på Ullared. Detta mest för att jag läste i tidningen att det var en familj från Filipstad som skulle vara med. Jag har ju sett någon glimt tidigare, men inte en hel timme. Jag förstår inte hur man kan ställa upp på något dylikt och jag förstår inte heller hur man kan köra denna serie i flera säsonger. Antingen är personerna mer eller mindre knäppa eller också klipper man ihop så de blir det. T.o.m VD:n verkar ju speciell.

Nej, nu får jag se om det finns något annat som passar mig bättre.

God natt!

Inga kommentarer: