torsdag 7 oktober 2010

Torsdag 7/10

God kväll!
Idag har det varit en lång "arbetsdag". Väckning klockan 5.00, gympa mellan 7.00 - 8.00 och därefter frukost och lite diskussioner. Fortsatte till posten och Statoil innan jag åkte till Marina. Eftersom Emelie skulle till en fastighetsmäklare i centrum, där hon praktiserar, skjutsade jag henne dit. Fortsatte sedan till Tedenrud, men han var inte hemma. Återvände till Marina och fick håret klippt, vilket var behövligt.

På Rotary hade vi besök av en tjej, som fått ett stipendie av oss. Hon berättade om sitt cellospelande och hur hon hade kommit i kontakt med det och hur hennes fortsatta mål såg ut. Hon spelade också två bitar av Bach.

Sedan var det dags att åka till Kristinehamn, där Stefan uppvaktades på sin födelsedag. Carina var också hemma och jag blev bjuden på kaffe och mycket god tårta.

Slutligen fortsatte jag till Nordea i Karlstad, där jag träffade min bankkontakt. Vi gick igenom några fonder och aktier innan vi gick till "Harrys" och åt middag. Sedan bar det iväg med hockeybussen och matchen Färjestad - HV71, där Färjestad gjorde en skaplig match och vann med 4-1.

Sedan var det raka vägen hem, när vi återkommit till centrum med bussen. Anlände hemmet ca 23.00. När jag kom in på gårdsplanen skrämde jag upp en grävling, som försvann med god fart.
Nu återsår bara sängen och jag säger "God Natt!"

Inga kommentarer: