fredag 10 oktober 2008

Fredag 10/10

Hej!

Vaknade till en klarblå himmel, som så småningom blev ganska molnig. Passade på att köra en tvätt. Jag strök också några T-shirts och skjortor som blivit liggande sen tidigare. Jag vet att många tycker att man inte skall stryka en T-shirt, men så gör jag.

Vattnade alla blommor inne och ansade dem. Planterade också en växt som stått i en julgrupp. Så nu trivs säkert den också.

Åkte till Filipstad och åt lunch. Fortsatte därifrån till Susanne med en veckas tidningsskörd. Sofie var där så vi drack kaffe tillsammans innan jag fortsatte.

När jag kom hem åkte jag till graven och tittade till den

Under kvällen har jag tillsammans med Elisabeth varit och sett Bofors-Nybro, en match som Bofors till slut vann på straffar. Resultat efter full tid var 3-3.

Nu får det bli en film.

God Natt på er alla.

Inga kommentarer: