söndag 12 oktober 2008

Söndag 12/10



Hej!
Efter en något sen frukost tog Elisabeth och jag en promenad i det vackra vädret. Det var blå himmel och lugnt fast lite kyligt. Det dröjde dock inte länge förrän värmen infann sig.
Vi utgick från elljusbanan till Hultet och över kanalen till Elimsvägen och bort till järnvägsbron, där vi vände och fortsatte efter kanalen till Nykroppa-parken och åter till utgångspunkten. En tur på ca 1,5 timmar.
Innan Elisabeth återvände hem tog vi lunch på gårdagens rester.
När jag satt och halvsov framför TV:n ringde Britt och bjöd in mig på kaffe med äpplekaka. Jag åkte dit och var där ett par timmar. Resten av kvällen får bli nyheter och sport innan det är dags för sängen. I morgon är det tidig morgon med gympa i Karlskoga klockan 7.
Jag önskar er God Natt!

Inga kommentarer: