torsdag 9 oktober 2008

Torsdag 9/10

Hej!

Först måste jag göra en rättelse i gårdagens inlägg. När jag läste igenom efter att lagt ut inlägget såg jag att jag skrivit att Mora vann. Det skall naturligtvis vara Leksand.


Det var tidig morgon. Upp klockan 5 för det var ju gympadag i Karlskoga. Efter frukost och tidningar bar det iväg och klockan 7 var det full fart på träningen. Idag var vi bara sex stycken plus Carola, vår instruktör-ledare.


Efter frukost på gymmet åkte jag till Marina. Hon var visserligen inte hemma, men den lilla dottern Jennifer hade studiedag och tog emot. Vi hade diskussioner om lite av varje och hon bad mig att ordna ett möte med Lars Eriksson, som är med i Idol 2008, via hans mamma, som är med i samma Rotaryklubb som jag. Tyvärr Jennifer, hon var inte på mötet. Är troligen i Stockholm och följer honom i tävlingen.


Fortsatte till veckans Rotarymöte. Det var information om Nobelveckan som de har i Karlskoga med en massa programpunkter under nästa vecka.


När jag kom hem åkte jag upp till blomsterAnna och köpte växter till två krukor på framsidan. Jag tänker ta bort de blommor som funnits under sommaren. Vintern kommer ju närmare för varje dag.


Åsa och andra. Ni behöver inte alls göra några kommentarer på inläggen. Ni kan fortsätta precis som förut.


Samtidigt som jag gör detta följer jag TV-matchen Rögle-Djurgården. För närvarande står det 2-2 i andra perioden.


Båthuset i höstskrud och bad stegen upptagen.

Inga kommentarer: