måndag 13 oktober 2008

Måndag 13/10

Hej!

Idag var det måndag och därför upp vid 5-tiden. Lite frukost och tidningsläsning innan färden gick till Karlskoga för träning klockan 7.

När jag kom hem efter träningen började jag med bokföringen för Sälenhuset. Vårt bokföringsår slutar 30 september och vi har årsmöte om ett par veckor. Efter bokföringen gjorde jag en del andra rapporter och listor till mötet. Nu är allt klart. Det är bara att sätta ihop det i mappar till de åtta delägarna. Först måste jag dock ha tag på revisorn för revision av årets bokföring.

Härefter var det lunch som vanligt i Filipstad.

Tillbaka i Nykroppa kom det ett SMS. Jag hade lämnat in Hondan (4-hjulingen) för service. Nu var den klar att hämta. Jag måste ju tillbaka till Filipstad och jag ringde Susanne och hon kom och hämtade mig. Denna gång tog jag med mig rejäla kläder för att inte frysa när jag körde hem den. Jag tog en skoteroverall och jag hade inga problem med att det var kallt att köra. Susanne kom 14:45 och en timma senare var jag hemma igen.

Kvällspasset består av TV-tittande. Det finns säkert en hel del om dagens aktieuppgång på nyheterna och för övrigt finns det kanske någon film eller liknande.

Ni får ha det så bra och God Natt! när det är så dags.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att läsa om vad du gör på dagarna.

Anonym sa...

ckudnjOk nu skall jag testa att skicka en kommentar. Du verkar få rätt i att det blir fint väder idag.Kram Susanne

Anonym sa...

Hejsan!
Testar igen om detta går bra :) ha det gott så länge...
Kram Lotta