onsdag 29 oktober 2008

Onsdag 29/10

God Kväll!
Lite tråkig morgon och jag gick inne och pysslade med blommor och lite annat plock som att rensa lite i garderoben.
Lennart Ljungkvist, Kartro, fd KAPRO ringde och vi pratade bort en bra stund.

Så småningom blev det lunchdags och jag åkte in till Filipstad som vanligt. Ola Persson, min ekonomiska rådgivare, ringde. Eftersom jag satt i bilen skulle han återkomma när jag kommit hem. När det ringde var det Anders på KPMG. Jag åker in till honom en stund efter träningen i morgon för att diskutera ett par detaljer beträffande Invest.

Kommer troligen till Jennifer med autografer om ni är hemma.

Ola Persson kom slutligen fram och vi placerade om lite i Invests portfölj.

I lördags när jag åkte till Sälenmötet i Karlskoga stod ambulansen på Strandvägen. Jag tänkte att antingen är han hos Frisk eller L-E Ohlsson. Strax före Karlskoga kom han ikapp mig med blåljusen på. Igår talade Elisabeth om att det var Lars-Eriks sambo Birgitta Nordström, Harry vet vem det är, som hade hittats av L-E liggande i garaget och att hon avlidit. Detta hade hon fått bekräftat av arbetskamrat som fått veta det av Irene Frisk som arbetar inom samma organisation. Det tar hårt på de sextioåriga damerna. Det var den tredje som jag känner till och vet vem det var.

God Natt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

så sorgligt!även om jag inte vet vem det var...
kram på dig...