söndag 26 oktober 2008

Söndag 26/10

Hej!
Fortfarande mulet och blåsigt, mycket trist väder. Senaste dygnet har det regnat 8 mm. Under förmiddagen hämtade jag mattorna hos Birgit. Eftersom Susanne och Sten-Åke skulle till Lotta vid 11-tiden åkte jag också dit och fick kaffe och tårta.
Jag följde med Susanne hem och lämnade mattorna. De var till full belåtenhet. Efter detta åkte jag hem och fixade lite mat innan jag började med listan på nästa års andelsveckor. Jag hade tagit på mig att göra denna listan. Detta beroende på att Anita tidigare gjort detta och därför hade grundmallen i sin maskin.
Eftersom Simon skulle spela hockey i Kristinehamns A-lag under eftermiddagen funderade jag på om jag skulle se denna eller titta på TV-matchen i fotboll mellan Elfsborg och Göteborgskamraterna. Jag bestämde mig för det förstnämnda och jag ringde Susanne precis när de startade från Filipstad och de tog vägen förbi och plockade upp mig.
Tidigare två träningsmatcher hade Kristinehamn vunnit över Viking, som de mötte, men idag blev det tvärtom. Viking vann med 7-5. En del billiga mål tycker jag.
Nu får det bli lite TV innan det är läggdags.
Ni får ha det så bra och God Natt på er!

Inga kommentarer: