fredag 24 oktober 2008

Fredag 24/10

Hej!
Hade stämt träff med revisorn klockan 9:00 i Karlskoga. Vi diskuterade Invest och hur vi skulle göra inför årsskiftet.
När jag kom hem åkte jag till Lotta och gratulerade henne eftersom det inte stämde på den riktiga dagen. Conny hade kommit och skulle ta hand om Viktor när Lotta och jag gick ner till Louise och åt lunch tillsammans. Vi satt och pratade länge innan vi återvände till lägenheten. Innan jag fortsatte hem fick jag kaffe och tårta.
Tog en sväng till Anita efter hemkomsten och skrapade undan en massa löv som blåst ihop vid stenen. Trots att de tagit bort mycket löv under en ganska lång period finns det väldigt mycket kvar.
Har suttit framför TV:n och sett hockeymatchen Oskarshamn-AIK. En match som de flesta troligen trodde att AIK skulle vinna, men Oskarshamn överraskade och vann med 6-1. Ett Oskarshamn som fick stryk av Bofors förra matchen med 7-4. Bofors däremot överraskade med att ta stryk av jumbolaget Borås med 6-1 i dag.
Elisabeth har haft kontakt med Sofia idag via skype. Elisabeth ringde upp och hälsade från henne.
Nu har jag tänkt se hur röstningen går i Idol 2008.
Ni får ha en fortsatt bra dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen..
och tack för en trevlig lunch! Jätteskönt att bara sitta så där, tyckte i alla fall jag!
Kramar
Lotta