torsdag 16 oktober 2008

Torsdag 16/10

Hej!
Tidig morgon till Karlskoga för träning. Det regnade kraftigt när jag gick upp vid 5-tiden. Senaste dygnet har det kommit 15 mm.
Efter träningen åkte jag till Tedenrud för att fördriva några timmar. Han var inte hemma så jag åkte till Marina, som var hemma med migrän. Även båda döttrarna var hemma.
Efter Rotarymötet bytte jag om och åkte till Susanne i Filipstad eftersom hon gjort en tjänst för mig.
När jag kom hem gjorde jag bokföringen för Invest avseende september. Jag ringde Lilja i Karlskoga och gjorde upp om en tid på måndag då vi skall gå igenom Sälenhusets räkenskaper.
Räknade med att titta på TV-matchen mellan Modo-Frölunda. Då ringde det på dörren. Det var Elisabeth som varit i Kristinehamn och tittade in med fikabröd. Vi tog en macka med te innan vi såg matchen. Modo vann med 3-2.
Nu får det bli lite nyheter innan det är läggdags.

Inga kommentarer: